Economie

Teleormănenii, nemulţumiţi în continuare de serviciile de facturare şi furnizare energie electrică

contoarDe la începutul anului 2013 şi până în prezent, la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Teleorman au fost înregistrate peste 100 de reclamaţii, iar principalele probleme reclamate de teleormăneni au făcut referire la prestatorii de servicii facturare şi furnizare energie electrică, contractele bancare, serviciile de internet şi de furnizare a programelor TV prin cablu. Cei mai mulţi teleormăneni sunt nemulţumiţi de modul cum sunt trataţi de furnizorul CEZ, fiind foarte mulţi care spun că sunt debranşaţi pe nedrept, însă sunt nevoiţi să plătească rebranşarea, dar şi că există o colaborare foarte grea între consumatori şi furnizoriul de energie electrică, în speţă CEZ. Totodată, teleormănenii reclamă desele întreruperi de curent, chiar şi anunţate, de multe ori aparatele electrice şi electronice suferind serioase avarii din cauza oscilaţiilor electrice.

Potrivit comisarului şef adjunct al CJPC Teleorman, Cristiana Mirela Piper Savu, în această perioadă, au fost înregistrate un număr de 103 petiţii, fiind soluţionate un număr de 77 de petiţii, reprezentând 74,75% din numărul petiţiilor înregistrate, din care 42, respectiv 54,5% din cazuri s-au dovedit a fi întemeiate. (C.P.)

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.