În urma solicitării unui punct de vedere oficial din partea Serviciului Cadastru din cadrul Oficiului de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Teleorman, referitor la nerespectarea termenelor oficiale de soluţionare a solicitărilor venite din partea alexăndrenilor, instituţia şi-a motivat întârzierile prin lipsa de personal cu care s-a confruntat şi volumul mare de lucrări. Totodată, potrivit directorului instituţiei, Mirela Ianculescu, în anul 2014, cei patru asistenţi registratori de la BCPI Alexandria au soluţionat peste 62000 de lucrări, în condiţiile în care au fost implicaţi în paralel şi în lucrările de cadastru general pentru cinci comune: Mârzăneşti, Frăsinet, Saelele, Orbeasca şi Stejaru.
De asemenea, aceasta a mai spus că OCPI Teleorman s-a implicat activ în rezolvarea acestei probleme şi a sprijinit activitatea BCPI Alexandria prin suplimentarea de personal de la celelalte servicii, pentru a respecta, pe cât posibil, termenele de prestare a serviciilor.
Referitor la modalităţile de remediere a situaţiei, directorul OCPI a spus că a solicitat deja suplimentarea numărului angajaţilor. Astfel, în cazul în care cele 12 noi posturi vor fi aprobate, termenele de soluţionare a cererilor venite din partea alexăndrenilor vor putea fi respectate. (Violeta Mocanu)