Ioan DUMITRESCU
Marţi, 11 septembrie 2012, primarul municipiului Alexandria, Victor Drăguşin, a convocat o şedinţă extraordinară a Consiliului Local la care au fost prezenţi 17 din cei 19 consilieri locali. Din cele trei proiecte de hotărâre de pe ordinea de zi, primarul Drăguşin a scos un proiect, pe care l-a reformulat, şi a mai introdus încă două proiecte. Toate proiectele de hotărâre ale Consiliului local Alexandria au fost aprobate, în ciuda faptului că la două dintre ele consilierii locali Florin Nicuşor Titirişcă şi Florenţiu Tănase s-au opus din partea APT (Alianţei pentru Teleorman).
Astfel, a fost aprobat proiectul de hotărâre cu privire la trecerea din proprietate publică a municipiului Alexandria şi administrarea Consiliului local în proprietatea publică a statului şi administrarea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii prin Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România, a podului de peste râul Vedea.
Mai mult decât atât, cei şaptesprezece consilieri au aprobat şi “trecerea din proprietate publică a municipiului Alexandria şi administrarea Consiliului local în proprietatea publică a statului şi administrarea Ministerului Transporturilor şi Infraastructurii prin CNANDR a obiectivului “Strada de categoria a III-a”.
De altfel, în finalul şedinţei de Consiliu local Alexandria, primarul Victor Drăguşin a mai amintit încă o dată de avantajele noii semaforizări din municipiul reşedinţă de judeţ. Astfel, acesta consideră că “semafoarele care analizează “plutonul” de maşini de pe strada Dunării şi Bucureşti, prezintă un mare avantaj pentru fluidizarea traficului din Alexandria”. Totodată, Victor Drăguşin apreciază că este nevoie în continuare de susţinerea proiectului dirijării computerizate a traficului rutier din municipiul reşedinţă de judeţ.
Sunt şi voci alexăndrene care contestă necesitatea şi eficacitatea noului sistem de semaforizare din Alexandria; există voci care susţin că se pierde mult timp în trafic din cauza prea multor semafoare instalate la fiecare intersecţie, dar sunt şi voci care susţin că prin acest sistem a crescut securitatea traficului, riscul de accidente rutiere fiind mult diminuat, atâta timp cât participanţii la trafic respectă legile.