Economie

Prin Formularul de contact din SPV se pot transmite documente care nu sunt încă digitalizate

Agenţia Naţională de Administrare Fiscală informează contribuabilii că toate documentele care nu sunt încă digitalizate/disponibile în format electronic se pot transmite prin intermediul Formularului de contact accesibil în serviciul Spațiul Privat Virtual. Pentru transmiterea acestor documente, se selectează categoria”Asistență și îndrumare de specialitate în domeniul fiscal”.

De la 01.03.2022, transmiterea cererilor, înscrisurilor sau a oricăror altor documente către organele fiscalede către contribuabilii/plătitorii persoane juridice, asocieri şi alte entităţi fără personalitate juridică, precum şi persoane fizice care desfăşoară o profesie liberală sau exercită o activitate economică în mod independent se va face exclusiv prin intermediul Spaţiului Privat Virtual.

Pentru a nu exista dificultăți în transmiterea cererilor, înscrisurilor sau a oricăror altor documente către organele fiscale, Centrul Național pentru Informații Financiare a procedat la ridicarea limitei maxime a fișierelor ce pot fi atașate formularului de contact, de la 5 MB la 10 MB.

De asemenea, pentru a facilita transmiterea documentelor, trebuie avute în vedere următoarele specificații: scanarea la rezoluție maxim 300 dpi; eliminarea automată a paginilor albe (goale); scanarea în alb-negru; scanarea într-un fișier format PDF; comprimarea fișierului PDF.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată.

*

*

code

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.