Raportul privind starea învăţământului teleormănean după primul semestru al anului şcolar 2012-2013 arată că 2842 de elevi din toate ciclurile de învăţământ au rămas cu situaţia şcolară neîncheiată şi alţi 2701 elevi au rămas corigenţi la cel puţin o disciplină. Liceenii care urmează cursurile la zi deţin recordul atât în ceea ce priveşte neîncheierea situaţiei şcolar, cât şi corigenţele. Astfel, 1296 de liceeni nu au situaţia şcolară încheiată pe primul semestru al acestui an şcolar şi alţi 1624 de liceeni au rămas corigenţi la cel puţin o materie. Cu situaţia şcolară neîncheiată mai sunt 368 de elevi din învăţământul primar, 637 din gimnaziu, 504 din învăţământul liceal seral şi 37 din învăţământul profesional, iar corigenţi la una, două sau mai multe discipline mai sunt 326 elevi din învăţământul primar, 727 din gimnaziu, 19 din învăţământul liceal seral şi 5 din învăţământul profesional.
În ceea ce priveşte mediile generale obţinute în semestrul I, cele mai mari au fost înregistrate în învăţământul primar, mai mult de o treime din elevi încheind semestrul cu medie generală maximă. Mediile generale scad în următoarele cicluri de învăţământ. Astfel, cei mai mulţi elevi din gimnaziu au terminat semestrul I cu medii între 9-9.99, la liceu ponderea cea mai mare având-o elevii cu medii între 7-8.99, iar la seral cei cu medii între 5-5.99. (M.D.)