Începând cu data de 01.04.2020, un număr de 413 angajatori au depus documentația pentru 2610 angajați ale căror contracte de muncă au fost suspendate ca urmare a reducerii sau întreruperii temporare a activității, pe perioada stării de urgență decretate.
Documentele transmise au fost în totalitate verificate de AJOFM Teleorman, pentru respectarea realităţii, legalităţii şi conformităţii, situația fiind următoarea: documentație corectă pentru 353 de angajatori (1839 persoane). Pentru aceștia s-au întocmit ordine de plată care au fost depuse miercuri, 15.04.2020, la Trezoreria Alexandria în vederea decontării în conturile indicate de angajatori; documentație incorectă/incompletă/neconformă pentru 60 de angajatori, pentru care au fost solicitate clarificări pentru remedierii neconcordanțelor identificate în vederea emiterii ordinelor de plată și pentru aceștia.
Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Teleorman reamintește angajatorilor că SINGURA modalitate de transmitere a documentației pentru plata șomajului tehnic este încărcarea pe platforma aici.gov.ro
Informații suplimentare despre orice alt serviciu furnizat de AJOFM Teleorman, modele documentație, program și modalitate de lucru se găsesc pe site-ul instituției, https://www.anofm.ro/index.html?agentie=Teleorman.