În anul 2016, activitatea de plăţi prestaţii din cadrul CJP Teleorman s-a concretizat prin punerea în plată a pensiilor de asigurări sociale, indemnizaţiilor prevăzute prin legi speciale, a dosarelor de recalculare ca urmare a deciziilor emise de către serviciul stabiliri prestaţii, precum şi întocmirea şi actualizarea fişelor de evidenţă a drepturilor pensionarilor cu toate modificările intervenite în timp privind cuantumul drepturilor, date de identificare, modalitate de plată, drepturi neachitate, reordonanţări, reţineri, suspendări, transferuri.
În cursul anului 2016, au fost efectuate şi preluate în sistemul informatic peste 24.095 tranzacţii/persoane din care 53 au fost pentru reordonanțare pensii.
Acestea sunt pensii care s-au reîntors la Casa de Pensii pentru că beneficiarii nu au fost găsiți la domiciliu. Astfel, 53 de teleormăneni se aflau, la data de 31 decembrie 2016, în evidența CJP ca fiind beneficiari negăsiți la domiciliu de către poștaș și ale căror drepturi sunt încă neridicate la sediul CJP Teleorman.
Directorul instituției, Emilian Bomboe, a explicat în cadrul unei conferințe de presă că, pentru a reintra în drepturi, pensionarii trebuie să meargă la Casa de Pensii și să depună o solicitare în acest sens, deoarece banii odată reîntorși la Casă nu se eliberează pensionarului de drept decât la cererea acestuia. (C.P.)
Decât să aburească, d-l bomboe ar trebui să spună câte acţiuni în instanţă are Casa de Pensii Teleorman şi, mai ales, câte procese a pierdut, din cauza lipsei de profesionalism a unor salariaţi, ca să nu spun rea voinţă! Aud????