Serviciul Cadastru din cadrul Oficiului de Cadastru și Publicitate Imobiliară Teleorman are, se pare, o reală problemă cu respecarea termenelor oficiale de predare a lucrărilor solicitate. Nerespectarea acestora a produs nemulțumiri în rândul teleormănenilor, justificate de altfel, în condițiile în care tarifele percepute nu sunt deloc de neglijat. Astfel, s-a ajuns ca, pentru cereri care au ca termene oficiale 20 de zile lucrătoare, să nu fie soluționate nici după 40 de zile.
Referitor la nemulțumirile contribuabililor, Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară Teleorman își asumă întârzierile și le pune pe seama numărului mic de angajați.
Potrivit directorului instituției, Mirela Ianculescu, situația este destul de dificilă pentru angajați, care sunt nevoiți să muncească mai mult decât prevede fișa postului pentru a soluționa numărul mare de cereri. De asemenea, Mirela Ianculescu consideră că oamenii sunt îndreptățiți să fie nemulțumiți, în condițiile în care plătesc un tarif pentru cererea adresată instituției.
Întrebată fiind de modalitatea prin care se poate remedia situația, Mirela Ianculescu a spus că, în ciuda cererilor făcute, până acum nu a obținut mărirea numărului de angajați, dar că, începând cu anul viitor, s-au aprobat 12 noi posturi care ar trebui, dacă nu să rezolve situația, măcar să ducă la îmbunătățirea ei. (Violeta Mocanu)