Eveniment

CURSA MORŢII, reconstituită cu ajutorul martorilor

Martorii teribilului accident în care Frişcă şi Marilena şi-au pierdut viaţa ne-au condus şi ajutat să refacem într-un fel firul tragicului eveniment, din care doi tineri au sfârşit în mormânt şi alte două persoane au supravieţuit fără nici măcar o leziune care să necesite intervenţia medicilor. Controversatul accident, pe marginea căruia s-au ţesut tot felul de poveşti, de la Dobroteşti, unde se zvoneşte că iubirea interzisă dintre cei doi i-a determinat să se comporte copilărăşte şi, implicit, i-a condus spre moarte, până la Alexandria şi în împrejurimi unde cunoscuţii şi prietenii lui spun că nu aveau nici o legătură amoroasă şi, pur şi simplu, o ducea spre casă, a rămas totuşi o necunoscută în ceea ce priveşte modul în care s-a produs şi existenţa sau nu a celor două fete care au ieşit nevătămate, cel puţin din punct de vedere al autorităţilor care sec au declarat că în urma accidentului a rezultat decesul pe loc al conducătorului auto şi decesul la spital al pasagerului din dreapta. Fără nici o vorbă despre existenţa altor pasageri, deşi ei au fost în maşină. În cauză s-a întocmit dosar penal… Supoziţiile şi poveştile nu vor conteni, atâta timp cât el era o persoană destul de cunoscută, cu potenţial material, iar ea o tânără frumoasă, abia devenită majoră, dornică de afirmare, dar cu vreo 14 ani mai tânără.

Astfel, potrivit martorilor, în zona în care s-a petrecut accidentul, toată suflarea din Nanov a ieşit afară din cauza zgomotului puternic produs de impactul bolidului cu tot ceea ce a întâlnit în cale. Varianta oficială despre cauza producerii accidentului este neadaptarea vitezei de deplasare la condiţiile de drum, respectiv curba semnalizată cu indicator, şoferul pierzând astfel controlul volanului. Parcursul maşinii până a atins definitiv pământul este de-a dreptul fantastic, potrivit celor care au asistat stupefiaţi la cum un bolid de sute de cai putere se rotea şi se învârtea în aer, lovind tot ce întâlnea în cale şi din care zburau bucăţi de table. Declaraţiile martorilor cu care am stat de vorbă spun că şoferul a pierdut controlul volanului la ieşirea din curbă, maşina parcurgând haotic circa 100 de metri, după care a izbit un cap de pod de piatră cu botul pe direcţia de mers Alexandria – Roşiorii de Vede, pe contrasens. Moment în care botul maşinii a fost aruncat într-un gard de pe marginea drumului, iar spatele a retezat doi stâlpi de electricitate, cu menţiunea că maşina era la propriu în aer, cu toate cele patru roţi.

La impactul cu cel de-al doilea stâlp, maşina s-a întors cu plafonul în jos şi a izbit un al doilea pod de piatră. În momentul respectiv, plafonul a fost retezat, fiind efectiv decapotată, după care a fost aruncată într-un pom, unde au rămas şi ceva bucăţi, de unde a aterizat în şanţ, pe roţi.

În ceea ce priveşte pasagerii locurilor din faţă, şoferul şi tânăra de 18 ani, aceştia au fost proiectaţi prin parbriz, el aproape de gardul de pe marginea drumului, iat fata în şanţ. Din spusele localnicilor şi ale investigatorilor, fata a fost omorâtă de cutia de viteze care a căzut pe ea. Tot localnicii spun că, într-o primă fază, nici nu au observat-o unde căzuse, dar le-a fost atrasă atenţia de gemetele ei. Aceştia mai spun că avea membrele superioare rupte şi era plină de sânge. El, de asemenea, zăcea lângă gard într-o baltă de sânge, cu capul efectiv zdrobit.

În ceea ce le priveşte pe cele două fete din spate, martorii oculari spun că, imediat, în urma impactului au ieşit singure din maşină, pe una dintre ele ajutând-o să iasă din şanţ, după care s-a întors la maşină, motivând că şi-a uitat geanta în maşină cu buletinul în ea. Traumatizate, le spuneau celor care ieşiseră din case doar atât: “Noi am avut centurile puse”, după care au traversat rapid şi au sunat un prieten, care a venit şi le-a dus la Roşiori cu o maşină de culoare albă.

Mai circulă o variantă, conform căreia, iniţial, în maşină, pe locurile din spate, s-ar mai fi aflat încă o fată, care însă a coborât cu puţin timp înainte de producerea accidentului. Din fericire pentru ea, pentru că, altfel, s-ar fi produs o triplă tragedie, ţinând cont de faptul că una dintre ocupantele banchetei din spate nu ar fi avut posibilitatea să-şi pună centura de siguranţă… (C.P.)

1

2

3

4

5

6

7

8

11 Comments

  1. bogdan ciprian

    R.I.P pacat de el il cunoste-am si eu din vedere un baiat ok descurcaret…..sincer nu mai isi au rostul contrazicerile si parerile sa dus….nu se mai poate face nimic….nimeni nu e perfect toti gresim….numai k el a gresit cu viata……

  2. nu mai faceti supozitii,la ce mai folosesc? schimba cu ceva situatia?nu avem drept sa judecam.D-zeu sa-i odihneasca in pace

  3. Domnule „reporter” daca tu n-ai centuri la caruta nu inseamna ca nu sunt 3 centuri in spate la masina.

    Dumnezeu sa-i ierte pe cei 2 decedati !

  4. Dumnezeu nu doarme!

  5. A avut 280km/h . Fizic si matematic se explica distanta parcursa de masina de la primul impact pana la oprirea definitiva.
    Ceea ce nu se explica este proiectarea celor doi prin parbriz. Pentru ca daca erau proiectati prin parbriz, atunci se aflau mult mai in spate fata de locul unde defapt ei au fost gasiti.
    Sunt de parere ca cele doua victime au zburat din masina, in momentul in care masina a ramas fara plafon.

  6. bai tata ce viteza a avut asta frate …..de a mers 100 de m in flicuri si piruete? ati vazut ca centura de siguranta face minuni?purtatio frate ca nu se stie niciodata.

  7. Omu avea nevasta acasa . LASATI prostiile . Cu comentarii era cu ea nu era ce va priveste pe voi . Ziaristi destepti foc. Nu mai puneti voi paie pe foc.

    • Nesimtitilor aveti si voi putin respect fata de familia lui! Nu mai aveti niciun subiect de discutie? Lasa-ti sufletele alea sa se odihneasca in liniste .

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.