Eveniment

Consiliul Județean scoate la concurs funcția de director al Direcției Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului

Consiliul Judeţean Teleorman organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcţiei publice de conducere vacantă de director general al Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Teleorman, persoanele interesate având de îndeplinit o serie de condiții de participare, printre care studii superioare și cel puțin șapte ani de vechime, se arată într-un anunț al Consiliului Județean.

Potrivit sursei citate, cei interesați să ocupe funcția de director executiv al DGASPC Teleorman trebuie să aibă studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în unul dintre următoarele domenii: asistenţă socială sau sociologie, psihologie sau ştiinţe ale educaţiei, drept, ştiinţe administrative, sănătate, economie sau management, finanţe, contabilitate; să fie absolvenţi cu diplomă ai studiilor universitare de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare; să aibă minim șapte ani vechime în specialitatea studiilor absolvite.

Pe de altă parte, pot participa la concurs şi absolvenţi cu diplomă de licenţă ai învăţământului universitar de lungă durată în alte domenii decât cele menționate, cu condiţia să fi absolvit studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.

În ceea ce privește calendarul concursului, dosarele candidaţilor la funcţia publică de conducere vacantă de director general al DGASPC pot fi depuse până la data de 30 decembrie 2019, la sediul Consiliului Județean, urmând ca proba scrisă să fie susținută pe 15 ianuarie, iar interviul pe data de 17 ianuarie.

Relații suplimentare referitor la documentele necesare dosarului de candidat, bibliografie de concurs și fișa postului pot fi obținute de pe pagina de internet a Consiliului Județean, http://www.cjteleorman.ro/ sau de la sediul instituției, la Biroul de resurse umane, salarizare și monitorizare funcții publice.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

*

code

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.