Monica DUMITRESCU
Bobocii din clasele pregătitoare de la Şcoala Gimnazială “Mihai Viteazul” din municipiul Alexandria au sărbătorit primele 100 de zile de şcoală. Fiecare din cele patru clase pregătitoare înfiinţate la începutul acestui an şcolar a organizat o activitate pentru marcarea acestui eveniment la începutul vieţii lor de şcolari, la care au fost invitaţi părinţii şi conducerea şcolii.
Elevii din clasa pregătitoare B, “Clasa Albinuţelor”, condusă de prof. Monica Gogoi, au pregătit pentru marcarea primelor 100 de zile de şcoală lucrări inedite, realizate cu ajutorul părinţilor, din hârtie, LEGO, mărgele, fiecare având câte o sută de elemente care să reprezinte zilele, cunoştinţele acumulate, emoţiile, visele sau dorinţele lor, pe care le-au prezentat în cadrul manifestării. Frumos costumaţi, cu emoţii, dar şi cu încredere în ei, mândri de lucrările în care au investit multă muncă, imaginaţie şi talent, fiecare copil a prezentat în faţa colegilor, dascălilor, părinţilor semnificaţia elementelor şi compoziţiei acestora, câştigând aplauzele şi felicitările publicului. Toate lucrările au fost apoi cuprinse într-o expoziţie care va rămâne în clasă până la sfârşitul anului şcolar.
În partea a doua a manifestărilor, elevii coordonaţi de prof. Monica Gogoi au prezentat o lecţie demonstrativă prin care au arătat părinţilor competenţele acumulate pe parcursul celor 100 de zile de şcoală. Un scurt montaj literar artistic pe versurile poetului George Topârceanu, sugestiv intitulat “Carnavalul primăverii”, a încheiat activitatea clasei pregătitoare B. La manifestări au participat şi prof. Elena Tecşor, director al şcolii, şi prof. Valeria Cristici, director adjunct, care au felicitat copiii, cât şi pe profesoara şi părinţii acestora, cu toţii făcând o echipă care va asigura succesul copiilor mai departe.
Manifestările organizate de celelalte clase pregătitoare de la Şcoala “Mihai Viteazul” s-au desfăşurat după scenarii asemănătoare, lucrările executate de copiii, cu cele 100 de elemente, fiind de asemenea expuse în clasele în care aceştia învaţă.