Social

CAS Teleorman a publicat o listă cu asiguraţii ale căror carduri sunt la sediul instituţiei

La sediul CAS Teleorman au fost returnate de către Poşta Română mii de carduri, însă doar câteva mai sunt la sediul instituţiei, cele mai multe fiind distribuite medicilor de familie.

Pentru a intra în posesia lor, asiguraţii care nu au primit aceste carduri prin serviciile poştale trebuie să se adreseze CAS Teleorman, de unde pot fi ridicate. Lista cu numele asiguraţilor ale căror carduri se găsesc la sediul instituţiei a fost pulicată de CAS şi pe site-ul propriu. Este vorba de persoanele asigurate la CAS Teleorman, dar şi de o listă cu 41 de asiguraţi ai Casei OPSNAJ.

Asiguraţii care au primit carduri naţionale de asigurări sociale de sănătate pot solicita eliberarea unui card duplicat în următoarele cazuri: pierdere, furt, deteriorare, date personale eronate, defecţiuni tehnice, erori ale informaţiilor înscrise sau cardul nu poate fi utilizat din motive tehnice de funcţionare.

În cazul în care se refuză, în mod expres, din motive religioase sau de conştiinţă, primirea cardului naţional de asigurări sociale de sănătate, asiguraţii au posibilitatea de a solicita o adeverinţă de asigurat care înlocuieşte cardul pentru o perioadă de 3 luni.

Documentele vor fi depuse la Registratură CAS Teleorman. La depunerea documentelor, fiecare solicitant se va legitima cu actul de identitate în original. De asemenea, la depunerea cererii, asiguraţii care au primit un card cu date eronate sunt rugaţi să aibă asupra lor acest card spre a putea completa în formularul de cerere, seria lui. (C.P.)

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.