Economie

A fost aprobat modelul documentelor necesare pentru șomajul tehnic

Prin O.U.G. nr. 111/2021 au fost adoptate o serie de măsuri de protecţie socială a angajatorilor, în contextul pandemiei COVID-19, cu privire la indemnizația salariaților aflați în șomaj tehnic – adică indemnizația de 75% din salariul de bază, pentru perioada suspendării temporare a contractului individual de muncă.

Prin Ordinul ministrului muncii şi protecţiei sociale 947/2021 publicat în Monitorul Oficial nr. 1001/20.10.2021, s-a aprobat modelul documentelor prevăzute la art.2 alin (1) din OUG 111/2021: cerere, declarație pe propria răspundere – anexa 1, lista persoanelor care urmează să beneficieze de indemnizație, întocmită conform modelului prevăzut de Anexa nr. 2 la cerere.

Documentele semnate electronic/olograf se pot transmite on-line pe platforma https://aici.gov.ro/home. Se acceptă documente în format JPG, JPEG, PNG, PDF. Transmiterea se poate face și la AJOFM Teleorman pe adresa de e-mail mihaela.cirjan.tr@ anofm.gov.ro.

Angajatorii au deplina răspundere asupra corectitudinii și veridicității datelor înscrise în documentele transmise, iar pentru eficientizarea verificării respectării realităţii, legalităţii şi conformităţii informaţiilor transmise, reprezentnații AJOFM Teleorman solicită să se acorde o importanţă deosebită la completarea tuturor câmpurilor din documentaţie. Aceasta, în model editabil, va putea fi descarcată şi de pe site-ul instituţiei  https://www.anofm.ro/index.html?agentie=Teleorman, la secţiunea persoane juridice/formulare.

Informaţii suplimentare legate de condiţii, documente justificative, procedura de decontare şi plată, se pot obține la adresa de e-mail mihaela.cirjan.tr@ anofm.gov.ro, sau la telefon 0247310155, int. 305 – persoană de contact, Mihaela Cîrjan-Marinescu.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.