Eveniment

225 de liceeni din Teleorman încep cursurile de formare pentru educaţie civică şi antreprenorială

Monica DUMITRESCU

Din 7 februarie 2015, 225 de elevi din liceele teleormănene încep programul de formare pentru educaţie civică şi antreprenorială, în cadrul proiectului “Dezvoltarea competenţelor digitale ale elevilor din învăţământul liceal prin mijloace inovative”.

Elevii vor fi formaţi în 30 de grupe în perioada februarie-mai 2015 de către 6 formatori de educaţie antreprenorială selectaţi pentru desfăşurarea activităţilor specifice acestui proiect, care este derulat de către Inspectoratul Şcolar Judeţean Teleorman, în calitate de beneficiar, în parteneriat cu Inspectoratul Şcolar Judeţean Dolj, Asociaţia de Prietenie Româno-Franceză Romfra şi SIVECO România SA.

Elevii înscrişi vor parcurge în cadrul programului de formare câte 24 ore de activităţi de formare (22 ore face to face şi 2 ore de evaluare), precum şi 16 ore de activităţi on-line, structurate pe următoarea tematică: antreprenoriat şi managementul afacerii, comunicare şi negociere în afaceri, leadership, marketing şi inovare, legislaţie şi etică în afaceri, accesare fonduri europene, elemente de bază ale educaţiei civice.

Până în prezent, în trei serii de formare, 799 de elevi din învăţământul liceal au parcurs programul de formare ECDL din cadrul proiectului (ore de activităţi face to face, activităţi on-line şi ore de activităţi de examinare din cadul modulelor: utilizarea computerului, editare de test, calcul tabelar, baze de date, prezentari, instrumente on-line). Formarea ECDL continuă cu seria a IV-a, respectiv cu alte 13 grupe de elevi din liceele teleormănene (260 de elevi).

Prin activităţile sale, proiectul “Dezvoltarea competenţelor digitale ale elevilor din învăţământul liceal prin mijloace inovative” va genera o serie de efecte pozitive, precum: amplificarea procesului de alfabetizare digitală în rândul elevilor, îmbunătăţirea performanţelor şcolare şi a rezultatelor elevilor la examenele naţionale, creşterea interesului pentru educaţie, în principal pentru studiul TIC, mutarea accentului procesului de învăţare pe învăţarea individualizată şi personalizată.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

*

code

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.