Zone din Șoseaua București-Alexandria vor fi lărgite în perioada următoare

Drumul European 70, care leagă Alexandria de București, va beneficia, în perioada următoare, de intervenții pe anumite zone, în afara localităților, pe care se produc de obicei blocaje, astfel încât să fie fluidizat traficul rutier, iar numărul accidentelor să fie redus. Informația a fost furnizată de secretarul general adnunct al Guvernului Cristi Barbu, directorul Direcției Regionale de Drumuri și Poduri București, Cătălin Șomode și senatorul Eugen Pîrvulescu, în cadrul unei conferințe de presă care a avut loc, vineri, la sediul PNL Teleorman. De asemenea, în perioada următoare, respectiv până la finalul lunii iulie, vor fi efectuate lucrări pe drumurile Alexandria-Zimnicea, Zimnicea-Turnu Măgurele, Zimnicea-Pietroșani, adică DN51, DN51A, și DN5C.

“Așa cum vă promiteam cu ceva timp în urmă, vom veni cu ceva investiții în județul Teleorman (…) acum ceva timp, împreună cu vicepremierul Raluca Turcan și cu ministrul Fondurilor Europene, Marcel Boloș, am vorbit despre extinderea sistemului de alimentare cu apă, astăzi vin cu o investiție care se va derula în județul nostru prin DRDP București, este vorba despre o investiție care o așteaptă teleormănenii de foarte mult timp, este vorba de drumul de la București la Alexandria, care foarte mulți ne-au spus că vom face autostradă, că vom face drum expres, noi vom face o șosea în care să se poată circula în condiții normale și să fluidizăm un pic traficul”, a explicat Cristi Barbu.

Directorul DRDP București, Cătălin Șomode, a precizat că nu este vorba despre o reabilitare, care ar însemna un proces dificil și de durată, ci de o îmbunătățire pe mai multe zone aglomerate de pe E70, astfel încât circulația să se desfășoare în condiții normale. Se are în vedere lărgirea benzilor de mers pe aproximativ 12 zone deja identificate, pe care se produc cel mai des blocaje, arată sursa citată.

“Avem, în momentul de față, DN București-Alexandria, numit și DN6, pe care noi, împreună cu Secția de proiectare pe care o avem în cadrul Direcției Regionale, am identificat zone destul de nevralgice, unde se întâmplă o grămadă de accidente, iar în etapa imediat următoare să facem în zonele respective, unde am terminat deja de făcut măsurătorile necesare, unde se poate lărgi zona respectivă, și urmează împreună cu Secția de execuție să executăm lucrări astfel încât participanții la trafic să aibă un confort mai ridicat pe zona respectivă. Împreună cu directorul adjunct, colegul meu Dan Popescu, care este din Alexandria și care ne este alături în această etapă și nu numai, vom identifica kilometrii respectivi între localități, unde în regim de urgență se poate interveni. Intervenția de urgență înseamnă lărgiri, astfel încât cei care participă la trafic să nu mai fie blocați, accidentele să fie reduse, vor fi zone semnalizate corespunzător pentru fiecare în parte. Asta este ce ține de partea de București-Alexandria. În afară de acest lucru, prin Secția de producție din cadrul Regionalei, în perioada 13 iulie-24 iulie, vom face lucrări pe zona Alexandria-Zimnicea, Zimnicea-Turnu Măgurele, Zimnicea-Pietroșani, adică DN51, DN51A, și DN5C. Noi, împreună cu colegii noștri din Teleorman, am identificat zonele cele mai grave unde sunt fisuri, unde nu se poate circula în condiții optime, am identificat zonele respective și pe baza unui program care este deja bugetat, vom interveni pe fiecare zonă în parte să facem reparațiile. Sunt multe zone pe care se va lucra în perioada imediat următoare”, a declarat Cătălin Șomode.

Fapte, nu vorbe, ar fi concluzia la care a vrut să ajungă Cristi Barbu, care a ținut să precizeze și că, în ceea ce privește Drumul European 70, pentru un drum expres sau o autostradă, demersurile ar fi unele de durată, iar Guvernul Orban vrea să vină cu soluții rapide.

“La drumul Zimnicea-Izvoarele mai bine spus, că acolo este buba cea mai mare, am găsit soluția optimă de a reface acel drum din bugetul dumnealor (n.r. DRDP) și va fi un drum care nu va mai arăta cum arată acum. Va fi frezat, dar nu vrem să ne lăudăm cu vorbele, vrem să demonstrăm cu faptele. Și faptele vor începe în maxim o lună de zile (…) Cât despre E70, va arăta cum este drumul spre Buzău. Dacă așteptăm să facem autostradă, să facem drum expres cum au spus alții, să așteptăm după SF (n.r. studiu de fezabilitate) ne apucă anul 2023 ca să terminăm SF-ul și proiectul. Am găsit o soluție rapidă în care, în maxim o lună de zile, DRDP București va face jumătate de bandă în stânga, jumătate de bandă în dreapta, și vom începe de la Alexandria la București”, a mai spus Cristi Barbu, la Alexandria.

În ceea ce privește demararea lucrărilor efective pe E70, directorul DRDP București a precizat că participanții la trafic vor observa efectiv echipele Direcției începând cu luna august. De asemenea, a mai precizat Cătălin Șomode, nu poate fi furnizat un termen de finalizare, pentru că la mijloc sunt mai mulți factori, cum ar fi exproprierile.

“Nu s-a gândit nimeni până acum că teleormănenii au nevoie, și nu numai teleormănenii, pentru că E70 este un european cu trafic intens în zona aceasta și mă bucur că, după această pandemie, așa cum aveți în față, în planul de relansare economică, teleormănenii trebuie să înțeleagă și să vadă că într-adevăr Guvernul Orban se gândește la bunăstarea lor. Planul acesta de investiții, pentru că este un pas rapid, așa cum spunea domnul Barbu (n.r. Cristi Barbu), pentru că bugetele sunt, echipa este pregătită, ne mișcăm în așa fel încât să nu mai avem probleme pe drumul acesta. Cu siguranță că anul viitor vor fi alte investiții prinse în planul de lucru și, dacă putem să facem o sinteză asupra planului de investiții, putem să vedem că Guvernul Orban s-a gândit să investească în toate domeniile de activitate și să ajute în primul rând investițiile private. Proiecte de o asemenea anvergură, care nu s-au văzut niciodată în România, se pot face într-adevăr și în județul Teleorman. Acest plan se poate aplica cu siguranță, iar după data de 27 septembrie, când la Consiliul Județean vor fi un președinte PNL și o echipă PNL, putem să le implementăm mult mai bine, pentru că avem Consiliul Județean, avem Guvernul Orban, avem pe Cristi Barbu care este în Guvernul României, miniștrii care sunt de partea noastră, să începem cu adevărat să mișcăm lucrurile în județul Teleorman. Spun categoric că acest plan este foarte bun pentru populația judeului Teleorman, să putem să aducem investiții în Teleorman, să creăm locuri de muncă, ceea ce nu s-a reușit în 30 de ani de zile să începem să lucrăm și să mișcăm lucrurile și eu am încredere că populația va vedea în perioada următoare aceste lucurri concrete, nu mai putem să mergem în fața electoratrului să le spunem baliverne”, a precizat și președintele PNL Eugen Pîrvulescu.

3 Comments

  1. Observator says:

    Vorbe frumoase si promitatoare! Sa vedem cat vor reusi! Toata lumea promite dar mai greu de realizat! Si mai observ ceva.Un anunt ca din septembrie vor avea si Consiliul judetean,anunt care il fac toti candidatii si de la alte formatiuni politice! Practic vorbind acest lucru se poate realiza in cel mai fericit caz printr-o alianta,ca sa ai nu mai tu PNL Consiliul judetean este un vis prea frumos! Nu este mai cinstit sa spui acest lucru dupa ce s-a realizat visul? Nu realizati ca daca va laudati de pe acuma ii starniti pe Alde care este “cumatru”cu PSD,sau pe PRO Romania cu radacini tot acolo si exemplele,pot continua!

  2. Cititor says:

    DERUTATA PSD de Teleorman acuză PNL că i-a furat autostrăzile, Fondul Suveran de Dezvoltare și spitalele.

    Planul de relansare propus de Guvernul PNL… Un fleac!
    Răduț& sateliții…v-au ciuruit!

  3. Observator says:

    DERUTATA PSD de Teleorman acuză PNL, că i-a furat autostrăzile, Fondul Suveran de Dezvoltare și spitalele.

    Planul de relansare propus de Guvernul PNL… Un fleac! Răduț… v-au ciuruit!
    Veoleta Răduț -spoiala cu “drojdie de bere” în colțurile gurii… ai nevoie de Masca de protecție!
    Uite:
    PSD a promis ”la virgulă” 300 de km… PNL promite 3000 de km.

    PSD a promis „la virgulă” 8 spitale…PNL promite 30.

    PSD a promis „la virgulă” 10 miliarde de euro…PNL promite 100 de miliarde de euro.

Leave a Comment

*

code