Social

În urma încheierii noilor contracte cu CAS, furnizorii de servicii medicale pot întâmpina erori de autentificare a cardului

Având în vedere finalizarea perioadei de contractare, Casa de Asigurări de Sănătate Teleorman atrage atenția furnizorilor de servicii medicale asupra faptului că în momentul în care se va efectua operația de autentificare a cardului există posibilitatea ca sistemul electronic să dea eroare.

În acest sens, CAS precizează că, în cazul în care, începând cu data de 01.04.2017, în urma operației de autentificare card se vor întoarce mesajele de tipul “eroare – 13 Terminal invalid (neînrolat)”, furnizorii de servicii medicale sunt rugați să contacteze Casa de Asigurări de Sănătate, departamentul contractare, pentru a verifica daca în SIUI contractul încheiat cu CAS este în starea “în derulare”, iar ulterior a prelua noul fișier de personalizare pentru remedierea acestei erori, întrucât numărul contractului înregistrat în aplicația de raportare furnizor trebuie să fie identic cu cel înregistrat la casa de asigurări de sănătate în SIUI. (C.P.)

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

*

code

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.