Economie

Se lucrează la extinderea sediului Primăriei Orbeasca

IMG_0355În cadrul unui proiect complex derulat în comuna Orbeasca, sediul primăriei este în plin proces de renovare, mai exact, după cum spunea edilul comunei, Budica Gheorghe, se lucrează la extinderea sediului primăriei. În prezent, activitatea administraţiei publice locale se desfăşoară în vechea clădire, lucrările de extindere fiind efectuate în spatele actualului sediu, care va deveni corp comun cu noua contrucţie şi vor comunica printr-un hol, iar accesul în clădire se va face ca şi până acum.

“Au fost executate până în prezent lucrări complexe şi deosebit de utile, s-a făcut o nouă construcţie, corp comun cu fosta primărie,  în continuarea acesteia, unde vor fi amplasate birouri separate pentru fiecare compartiment în parte şi o sală în care să se ţină şedinţele de Consiliu Local. Se va reface întreaga instalaţie electrică, clădirea va fi dotată cu încălzire centrală, vor fi executate lucrări de izolare termică, se vor amenaja grupuri sanitare separate pentru bărbaţi şi femei la standarde corespunzătoare, lucrări de zugrăvire, de tencuire, precum şi de recompartimentare, prin care putem asigura un circuit optim al documentelor şi o eficienţă sporită în activităţile administraţiei publice locale, venind astfel în sprijinul şi în beneficiul localnicilor noştri. Noi sperăm ca în luna mai să ne mutăm în sediul modernizat, renovat, unde îi aşteptăm pe toţi cetăţenii noştri”, declară primarul comunei, Budica Gheorghe.

Stadiul lucrărilor este “la roşu”, iar speranţele edilului sunt ca de Paşte aparatul administrativ al primăriei să se poată muta în noul sediu. De precizat că sediul în care îşi desfăşoară activitatea chiar şi în prezent Primăria Orbeasca dispune de doar patru birouri, unde funcţionează, comasat, mai multe compartimente. De exemplu, serviciile Contabilitate, Casierie şi Registrul Agricol sunt toate îngrămădite într-un birou. După inaugurarea noului sediu, fiecare compartiment va avea propriul spaţiu. De altfel, este absolut necesară o sală de şedinţe, întrucât şedinţele de CL se ţin în holul primăriei, asta pentru că nu există nici un birou suficient de mare unde să se poată desfăşura în condiţii optime o astfel de şedinţă. (C.P.)

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

*

code

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.