Politic

S-a dat startul campaniei electorale pentru europarlamentare – Politicienii teleormăneni au început campania pe Facebook

Carmen Dumitrescu
Campania pentru alegerile europarlamentare a început, dar asta nu înseamnă că momentul i-a prins pregătiţi pe politicienii teleormăneni.
Poate inundaţiile au avut rolul lor în promovarea unor figuri publice, dar, de principiu, acţiuni care să pună la curent opinia publică cu privire la obiectivele viitorilor europarlamentari n-au existat, în ciuda numeroaselor conferinţe de presă pe tema acestor alegeri. Miza e, însă, una semnificativă şi, pentru că e cel mai uşor să-ţi porţi campania pe Facebook, cea mai populară reţea de socializare a momentului, politicienii noştri s-au întrecut, în puţinele zile de la start-ul oficial al campaniei, în a posta pe reţeaua de socializare mesaje de tot felul, începând cu sprijinul acordat victimelor inundaţiilor până la îndemnuri mobilizatoare.
Viorica Dăncilă, candidatul PSD din Teleorman la europarlamentare a început campania pe Facebook prin postarea unui mesaj menit să-i exprime entuziasmul, ca atitudine esenţială în raport cu adversarii politici: “A început campania electorală dedicată alegerilor pentru Parlamentul European. Sunt alături de candidaţii Alianţei PSD-UNPR-PC, oameni competenţi, care s-au mândrit întotdeauna că sunt români şi care ne vor reprezenta ţara cu responsabilitate în UE. Mult succes tuturor – vreau să facem Romania mai Puternică în Europa împreună!”. Se pare că “România puternică!” va fi cheia campaniei Vioricăi Dăncilă, acesta având convingerea, justificată de altfel, că în urma acestor alegeri, ea însăşi va avea o imagine publică mai bine definită.
Şeful de campanie al PNL Teleorman, Eugen Pîrvulescu a început demersurile unei campanii online cu mai mult timp în urmă, conştient şi el că majoritatea votanţilor îşi petrec destul de mult timp de Facebook. În acest context, postarea unor imagini din cadrul unor acţiuni umanitare, alături de Maria Stoian, candidatul PNL Teleorman la europarlamentare a părut să fie pentru ambiţiosul politician un demers destul de popular.
Şeful de campanie al PMP, Adrian Florescu a înţeles şi el importanţa promovării imaginii pe Facebook, aşa că debutul campaniei electorale nu putea să nu fie marcat pe pagina personală a acestuia. El a postat afişele şi pliantele PMP în aceste alegeri, cu Elena Udrea în centru, bine aspectată de o pereche de blugi strâmţi, politicianul teleormănean declarându-şi entuziasmul de început de campanie astfel: “A început campania electorală. Important de spus este că avem nevoie de politicieni care să fie în stare să ridice România. Politicieni care să aibă o viziune pe termen lung, care să lupte pentru independenţa justiţiei, care să sprijine crearea de locuri de muncă, în special pentru tineri, care să vrea şi să poată să schimbe ţara în bine. PMP este un partid nou, tânăr, care nu se trage nici din PCR, nici din FSN. Mişcarea Populară este partidul celor care vor să facă politica diferit, lăsând ceva concret şi trainic în urma lor pentru oameni”.
Cei din PDL nu s-au manifestat în mod special pe reţelele de socializare, însă potenţialul există, având în vedere postările din perioada inundaţiilor, aşa că ne aşteptăm ca şi candidatul acestui partid, notarul Anişoara Radu, să-şi popularizeze activităţile online, la unison cu restul politicienilor implicaţi în acest proces electoral.

 

One Comment

  1. Observator

    Care votanti ma frate,10 adventisti de ai tai care si astea au inceput sa-si piarda increderea in tine care te plimbi de la un partid la ultul numai pentru puteresi interesele tale personale? Cati electori stiu sa exploreze calculatorul sa te scoata pe tine victorios? Te imbeti cu apa rece atat tu cat si cei care si-au pus sperante in tine!

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

*

code

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.