La ANAF Videle nu răspunde nimeni la telefon, deși instituția a anunțat că încurajează interacțiunea la distanță

Instituțiile publice au luat numeroase măsuri, încă de la izbucnirea pandemiei de coronavirus, astfel încât oamenii să nu mai fie nevoiți să iasă din case și să meargă la ghișee decât în cazuri extreme, care nu pot fi rezolvate altfel. Una dintre instituțiile care a ieșit în spațiul public cu declarații prin care s-a încurajat interacțiunea la distanță a fost și ANAF, în acest sens fiind puse la dispoziția persoanelor fizice și agenșilor economici mai multe alternative.

La modul declarativ, lucrurile arată foarte bine, s-ar putea spune, mai ales că traversăm o perioadă în care cei mai mulți dintre oamenii înțeleg cum stau lucrurile și spre ce ne îndreptăm dacă nu respectăm niște reguli elementare, cum ar fi să ieșim din case cât mai puțin cu putință.

În practică, însă, lucrurile stau cu totul altfel, iar pentru orice persoană fizică sau agent economic care a încercat în prima parte a zilei de marți să contacteze telefonic reprezentanții Serviciului Fiscal Orăşenesc Videle, demersul s-a dovedit de-a dreptul imposibil.

La numărul de telefon afișat pe adresa de internet a instituției pentru Serviciului Fiscal Orăşenesc Videle, din str. Giurgiului, nr. 13, Oraş Videle, respectiv 0247/453 103, nu răspunde nimeni.

Și, atunci, nu putem să nu ne întrebăm în ce măsură încurajează ANAF Videle interacțiunea la distanță?

Leave a Comment

*

code