Social

Consumatorii teleormăneni au depus 480 de petiţii în primele 9 luni ale anului 2016

Soluţionarea petiţiilor consumatorilor reprezintă un obiectiv strategic al ANPC, în acest sens, în primele 9 luni ale anului 2016 au fost înregistrate un număr de 480 petiţii, fiind soluţionate un număr de 472 petiţii (reprezentând 98,3 % din totalul celor depuse de consumatori). Dintre acestea 258 (reprezentând 54,7 % din totalul reclamaţiilor şi sesizărilor soluționate) s-au dovedit a fi întemeiate, fiind restituită consumatorilor contravaloare produselor sau serviciilor în valoare totală de 30.443 lei, 142 neîntemeiate (30,0 %), 48 de petiţii şi sesizări (10,2 %) au fost redirecţionate către alte instituţii, 9 (1,9 %) nesoluţionabile, iar 15 petiţii (3,2 %) au fost clasate sau retrase.
Privind segmentele de piaţă reclamate, au fost înregistrate reclamaţii şi sesizări referitoare la produse alimentare, 53 la număr, reprezentând 11 % din totalul reclamaţiilor şi sesizărilor înregistrate, din care au fost soluţionate 51. Dintrea cele 51 soluţionate, s-au dovedit a fi întemeiate 31 (reprezentând 60,8 %).
In ceea ce priveşte sesizăril şi petiţiile referitoare la produse nealimentare, în acest sens au fost înregistrate 9 petiţii şi 418 petiţii au fost referitoare la prestarea de servicii (reprezentând 87,1 % din totalul reclamaţiilor şi sesizărilor înregistrate), fiind soluţionate 411 (98,3 %) din care s-au dovedit întemeiate 223 (reprezentând 54,3 %). (C.P.)

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

*

code

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.