Eveniment

CNADR a dat curs solicitării IPJ Teleorman privind semnalizarea şoselei de centură – Indicatoarele “Cedează trecerea” au fost înlocuite cu indicatoarele “STOP”

Pentru mulţi teleormăneni, şoseaua ocolotoare a Alexandriei şi-a depăşit de mult numele de drum sigur sau lejer, asta după ce a devenit pentru prea multe persoane, într-un timp relativ scurt, ultimul drum. Deşi tranzitarea municipiului Alexandria este mai anevoioasă, iar timpul până la ieşirea din comuna Buzescu, parcurs prin oraş, mai mare, mulţi dintre cei care au drum spre judeţul Olt şi mai departe, preferă să meargă mai mult şi să ajungă la destinaţie, decât să li se termine drumul în vreuna din intersecţiile ”celebre” ale centurii Alexandria. Spunem celebre pentru că de la data la care varianta ocolitoare a Alexandriei, VO6F, a fost dată în folosinţă, şi-a luat în judeţ şi numele de şoseaua morţii, din pricina celor două intersecţii, una în apropierea localităţii Lăceni, cea de a doua spre Mavrodin. Cele două intersecţii sunt ca un magnet al accidentelor, sunt locul în care, din cauza unei semnalizări necorespunzătoare, au frecvent loc accidente rutiere.

În acest sens, şi IPJ Teleorman a depus o solicitare la CNADR prin care i-a înştiinţat pe aceştia de numărul mare de accidente petrecute aici, într-un timp scurt, făcând şi câteva propuneri pentru reducerea acestora, respectiv Inspectoratul de Poliţie Teleorman, prin persoanele abilitate, a făcut demersuri şi a solicitat administratorului drumului respectiv o îmbunătăţire a semnalizării acestuia. Potrivit purtătorului de cuvânt al IPJ Teleorman, Teodora Dragole, s-a cerut construirea de sensuri giratorii la intersecţia VO6F cu DJ 703, precum şi la intersecţia VO6F cu DJ 504, fiind adăugată menţiunea că la intersecţiile respective anterior ar fi necesară modificarea semnalizatoarelor rutiere, în sensul înlocuirii indicatoarelor Cedează trecerea cu indicatorele “Oprire” sau “Stop”. De altfel, s-a semnalizat faptul că în cele două intersecţii ar fi necesară montarea a două dispozitive de calmare a traficului, găluşte sau relantisoare, metalice sau betonate, pe toată lungimea părţii carosabile. Administratorului drumului i s-a mai solicitat şi modificarea limitei maxime de viteză prin reducerea acesteia de la 70 km/h la 50km/h, fiind în acelaşi timp necesară asigurarea proprie a iluminatului public în cele patru intersecţii ale şoselei de centură, precum şi marcarea drumului cu vopsea reflectorizantă.

După un timp, ne-a precizat Teodora Dragole, a venit şi răspunsul la solicitarea IPJ, CNADR considerând că doar o solicitare îşi are temei şi poate duce la reducerea numărului accidentelor, modificarea pentru care aceştia şi-au dat avizul favorabil fiind înlocuirea indicatoarelor “Cedează trecerea” cu indicatoarele “STOP”. (C.P.)

One Comment

  1. Observator

    In toate accidentele de circulatie exista un iresponsabil care ignora cu buna stiinta regulile de circulatie!Pentru accestea, poate trebuie gandit un sistem ca la aceste intersectii sa li se opreasca masinile in mod automat ca in filmele SF!Spun acest lucru ca si acum,dupa ce au fost inlocuite indicatoarele de cedeaza trecerea cu „Oprire” acei iresposabili de care aminteam mai sus nu doresc sa respecte aceste indicatoare.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

*

code

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.