Cele mai multe reclamaţii ale teleormănenilor vizează prestările de servicii

În primele 9 luni ale acestui an au fost înregistrate puţin peste 430 de petiţii, iar aproape 60% dintre acestea s-au dovedit a fi întemeiate, potrivit datelor furnizate de reprezentanţii Comisariatului judeţean pentru Protecţia Consumatorilor. Conform sursei citate, 29,70 % din numărul petiţiilor cercetate s-au dovedit a fi neîntemeiate, 26 de petiţii au fost redirecţionate către alte instituţii, alte 19 au fost clasate / retrase, în timp ce 10 petiţii s-au dovedit a fi nesoluționabile.

În ceea ce priveşte reclamaţiile depuse de teleormăneni, 88% dintre acestea  vizează prestările de servicii, 10% dintre persoanele care au depus reclamaţii la Protecţia Consumatorilor au fost nemulţumite de calitatea produselor alimentare, iar 2% de calitatea produselor nealimentare. (Violeta Mocanu)

Leave a Comment

*

code